PŘENOSITELNOST ČÍSEL
Dokument podmínky přenositelnosti telefonních čísel pojednává o tom, za jakých podmínek je možné přenést telefonní číslo k eHAMnet nebo jej naopak od eHAMnet převést k jinému poskytovateli.
ZMĚNA POSKYTOVATELE SLUŽBY PŘÍSTUPU K INTERNETU
Od 1.1.2022 je možné přenést naši službu internet k jinému operátorovi tak, že vše zařídí nový operátor
Přenos služby od jiného poskytovatele k eHAMnet
- Sdělíte nám vhodnou formou následující
- OKU kód služby u původního poskytovatele
- jednoznačnou identifikaci opouštěného poskytovatele (IČ, celá obchodní firma, zápis v rejstříku, registrace u ČTÚ)
- den, ke kterému má změna poskytovatele internetu proběhnout
- co provést se službami v balíčku (ponechat / zrušit)
- Ve lhůtě 1 pracovního dne požádáme o přenos služby původního poskytovatele a přeneseme ji typicky bez výpadku k nám
- Potvrdíme termín přenosu služby, případně se doptáme na další skutečnosti dle požadavků opouštěného poskytovatele.
- Po úspěšném dokončení přenosu oznámíme tuto skutečnost původnímu poskytovateli a Vaše smlouva s ním automaticky skončí
Přenos služby eHAMnet k jinému poskytovateli
- Jako přejímající operátor zašlete žádost na
- Žádost musí obsahovat:
- ověřovací kód účastníka u eHAMnet, s.r.o.
- kód nalezne zákazník v technické specifkaci internetu, případně v lednové faktuře 2022
- jednoznačnou identifikaci přejímajícího poskytovatele (IČ, celá obchodní firma, zápis v rejstříku, registrace u ČTÚ)
- den, ke kterému má změna poskytovatele internetu proběhnout
- ověřovací kód účastníka u eHAMnet, s.r.o.
- Ve lhůtě 1 pracovního dne změnu potvrdíme nebo zamítneme
- změnu zamítneme v případě chybného kódu, chybějících náležitostí žádosti nebo v případě, že již přenos s daným kódem probíhá
- Přenos je dokončen aktivací služby u přejímajícího operátora
- zde jako přejímající operátor nás musíte opět informovat, že služba byla přenesena stejným způsobem jako v žádosti (ideálně v odpovědi na předešlou komunikaci)
- v případě, že potřebujete posečkat s deaktivací naší služby, je nutné o to požádat neprodleně, jinak bude služba ukončena k datu uvedeném v žádosti.
Náhrada škody
V případě, že operátor nedodrží podmínky přenositelnosti, náleží účastníkovi náhrada dle přiložené vyhlášky 529/2021 Sb. Do lhůt se nezapočítává prodlení vzniklé mimo naši společnost – například špatná součinnost dalšího poskytovatele nebo čekání na doplnění údajů od zákazníka