Vážený zákazníku,
obrátil jste se na nás s problémem, že nedoručujeme emaily na Váš email vedený na serverech volny.cz
Tento problém však vznikl na straně volny.cz tím, že na podzim 2022 automaticky zapnuli automatické třídění příchozí pošty do více složek a Vy pravděpodobně vybíráte pouze složku Doručená pošta. Pošta tedy doručena je, jen ji nevidíte. A je také možné, že se Vám do této složky doručuje i jiná pošta než od naší společnosti.
Jak problém vyřešit
- Přihlašte se přes webové rozhraní do svého emailu volny.cz
- Zrušte zaškrtnutí u políčka „Doručovat hromadné emaily do složky Hromadné„, které naleznete v Nastavení -> Schránky -> Složky -> Hromadná složka a klikněte na Uložit změny
- Pokud naše zprávy končí nikoliv v Hromadné poště, ale ve složce „Spam koš“, přidejte výjimku pro naši adresu a klikněte na Povolit